• Fite Link-uri
  • Recenzii carte de bucate

Recenzii carte de bucate

Cu Jamie Cook Cu Jamie Cook de Jamie Oliver

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Am uitat am cumparat aceasta carte nou până la cel mai bun prieten meu de la colegiu a vizitat recent şi a menţionat că pentru mine. Şi are dreptate - e fantastic. Dacă v-aţi văzut vreodată bucătar Jamie Oliver pe un show TV ştiţi stilul său - autentic, simplu, rustic, si plin de aroma uimitoare. Şi asta e modul în care această carte este stabilită. Poate cel mai spune că este pe punctul său de viteze bucatarie necesara este de numai o pagină care listează doar 11 lucruri. Dar capitolele sale de tone pe lista alimentelor de informaţii utile despre produsele, ingredientele şi tehnici. Şi fiecare capitol conţine reţete delicioase care sunt sigur de a vă rog.

Noua cereale Carte de bucate: Reţete Minunat Folosind farro, Quinoa, orez brun, orz, şi Ot Multe Noua cereale Carte de bucate: Reţete Minunat Folosind farro, Quinoa, orez brun, orz, şi Ot Multe prin Asbell Robin

Meu de revizuire

Rating: 4 din 5 stele

Am cumpărat această carte anul trecut, după întâlnirea de autor la conferinţa IACP în New Orleans, şi a fost recent trase înapoi să-l într-un efort de a găsi mai multe retete din cereale integrale pentru clasele de gătit operaţiei Frontline predau eu. După o secţiune introductivă care descrie cereale integrale (util pentru a obţine rulmenti dumneavoastră şi să înţeleagă elementele de bază ale fiecărui cereale), cartea te duce într-o călătorie de mic dejun, garnituri (atât caldă şi rece), intrări şi deserturi. Pe langa inclusiv o mare varietate de cereale, retete încorporează o gamă minunată de legume. Reţete ca crocante farro Salata cu anghinare, ardei gras roşu şi Edamame va asigura boabe dvs. sunt plictisitoare, dar nimic!

Peşte Forever: definitive Ghidul pentru înţelegere, Selectarea, pregătirea şi sănătoase fructe de mare, Delicious, şi durabile Peşte Forever: definitive Ghidul pentru înţelegere, Selectarea, pregătirea şi, Delicious, şi durabile Seafood sănătoase de Paul Johnson

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Am fost introdus pentru "biblia peşte" Paul Johnson atunci când acesta a câştigat Carte de bucate IACP a Anului anul trecut în New Orleans, şi trebuie să spun, este demn de atribuire. Johnson se referă la realităţile de pescuit în mediul de astăzi şi oferă mai multe opţiuni care consumatorii se pot simti bine. După care acoperă elementele de bază cum ar fi selectarea şi stocarea de peşte, el se mută în bazele de gătit, probleme de sustenabilitate, problemele de sănătate, instrumente şi apoi o serie de informaţii şi reţete pentru orice, de la Hamsii la Meru cenuşiu (cu nu mai puţin de 50 de peşte în între). Acesta este un ghid de referinţă la fel de mult ca o carte de bucate, şi unul vei fi fericit să aibă pe rafturi dumneavoastră.

In Defense of Food: Manifestul O Eater's In Defense of Food: Eater's Manifestul O de Michael Pollan

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Există trei cărţi care s-au schimbat radical opiniile mele din industria alimentară a lumii occidentale şi a schimbat ireversibil modul în care am mânca: Fast Food Nation, animale, vegetale, Miracle, si pentru apararea de alimentare. Tocmai am terminat din urmă, Michael Pollan lui mai târziu, în acest weekend trecut, şi mă trezesc citând-l aproape zilnic: Mananca. Nu prea mult. Cea mai mare parte plante. Citind această carte lumineaza cititorul despre modul în care cultura noastră alimentare punctele de vedere (ca micronutrienti, mai degrabă decât alimente integrale), precum şi problemele de acest lucru a creat (părţile pe cont propriu nu sunt aceleaşi ca şi produsele alimentare ansamblu, sau suma de părţi). Pollan continuă să explice schimbări în dieta noastră, care au avut consecinţe majore asupra sănătăţii noastre, cum ar fi trecerea de la alimente integrale la cele rafinate, de la producţia de alimente de calitate la un accent pe cantitate, şi aproape şi dragi inimii mele, de la cultura alimentare la produsele alimentare ştiinţă. Trebuie doar să petreacă o zi în Italia manca (sau multe alte culturi), apropo, pentru a înţelege diferenţa. Din fericire, Pollan încheie cartea cu unele simpliste, dar realist, sfat: definirea a ceea ce este cu adevărat alimente (va trebui să recunoască fiecare ingredient şi să le poată pronunţa pentru începători), explicând importanţa de a manca plante (si a manca animale care mananca plante spre deosebire de porumb şi soia), şi cum să mănânce cu moderaţie. Aceasta carte este o trebuie să citiţi pentru oricine care vrea să se întoarcă la un mod sanatos si mai sanatosi de vizualizare si a manca alimente.

Arta de hrană simplă: Note şi Reţete de la o revoluţie Delicious Arta de hrană simplă: Note şi Reţete de la o revoluţie Delicious de Alice Waters

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Alice Waters este o pictogramă în lume, produsele alimentare - ca unul dintre bucatarii cei mai influenţi în mişcările organice şi vegetariene în America în ultimii treizeci de ani, ultima carte de bucate Waters "prezintă alimentare pur şi simplu şi delicios de până la 19 lecţii, urmat de un alt 150 de pagini de reţete care corespund la fiecare lecţie. Lecţii oferă o imagine de ansamblu şi informaţii privind tehnicile care rulează o pereche de pagini, apoi prezintă o reţetă unică pentru a evidenţia faptul că lecţie, şi se acoperă totul, de la gatit lent la sosuri la cookie-urile. Aproape toate retetele din cartea conţin doar câteva ingrediente simple (de aici titlul!) Oferă încă variaţii la sfârşitul anului pentru a creşte repertoriul dumneavoastră. Pentru cei dintre voi încearcă să se furişeze mai multe legume în dieta dumneavoastră, Apelor include unele opţiuni de mare cum ar fi fasole verde cu lamaie si migdale prajite, piure de morcovi cu chimen şi chimion, şi Rabe Broccoli cu usturoi şi ardei iute. Aceasta carte trăieşte până la numele e - Îmi place această carte!

Parma "un capital de Gastronomie italian" Prin Giuliano Bugialli Parma "un capital de Gastronomie italian" Prin Bugialli Giuliano de Giuliano Bugialli

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Eu scriu rar un comentariu despre o carte pe care nu-mi propriu, dar în timp ce în vacanţă în San Diego recent a existat o copie a acestui carte de bucate în camera de hotel (autorul a fost parte a unui eveniment culinar la hotel), şi am a petrecut cea mai mare parte a unei după-amiază citire reţete. Am fost dor de a merge la Parma, în inima regiunii Emilia Romagna din Italia, care este considerat inima gastronomice din Italia, şi această carte doar a pecetluit pentru mine. Acesta este locul unde otet balsamic, Parmigiano Reggiano, prosciutto, şi mult mai mult toate provin din, si carte de bucate prezintă reţete delicioase care sunt adevărate pentru bucatarii din regiune utilizarea tuturor acestor ingrediente. Intercalate cu reţete incredibil sunt sfaturi despre regiune, detalii despre produsele alimentare din zona, fotografii şi glorioasă a rural italian în afara de la Bologna.

Sunt de gătit Parma Stil Parpadelle cu sos de Duck pentru cursul de paste pentru a-mi cina Ziua Îndrăgostiţilor în acest weekend, si pot spune am de gând să trebuie să comandaţi această carte pentru ao adăuga la rafturile mele.

Puglia: A Memoir Culinară Puglia: A Memoir culinare de Maria Pignatelli Ferrante

Meu de revizuire

Rating: 4 din 5 stele

Am fost recent introdus într-o € nou o carte de bucate "de fapt, traducere a unui € italian o carte de bucate" despre Puglia, regiunea din Italia care se afla la calcai mărginită de Marea Adriatică şi Marea Ionică, în cazul în care am luat clientii la o şcoală de gătit. Puglia, A Memoir culinare, de către Maria Pignatelli Ferrante fost publicat iniţial în Italia, ca La Cucina delle Murge. Îmi place modul în care cartea de bucate începe cu unele de fundal despre Puglia şi tradiţiile din regiune, (lucruri subliniind ca orecchiette care va fi familiar pentru oricine care a vizitat această regiune sudică a Italiei) şi apoi trece la o colecţie de reţete prezentate oarecum de ingredient, multe dintre care am avut ocazia de a găti cu timp ce eram în Puglia, în septembrie 2008: Fava fasole, năut, masline, iepure şi mai mult. Cartea explică de ce chiar cal au ajuns să fie mâncat în această regiune (am avut NU "posibilitatea" să-l încercaţi în timp ce am fost acolo!).

Retete autentice sunt tipic italian, de asteptare pentru ingrediente foarte puţine preparate simplu. Puteţi comanda o copie a vă place de editor, Editions Oronzo, în mod direct. Uita-te la newsletter pentru viitoarea mea pe 2010 excursie la şcoală gătitului Asteptand tabelul de la Puglia şi nu ezitaţi să împartă cu prietenii orice credeţi că ar putea dori să mi se alăture în călătoria sa.

Franceză Casă Carte de bucate Carte de bucate Farmhouse francez de Susan Herrmann Loomis

Meu de revizuire

Rating: 4 din 5 stele

M-am întâlnit Susan Hermann Loomis când am participat la o şcoală de gătit, pe Rue Tatin, în afara de Paris, în primăvara anului 2007, şi asta e în cazul în care am cumpărat-o carte de bucate. Şi în timp ce acesta este vechi de peste un deceniu, este încă disponibilă de la anumiţi comercianţi cu amănuntul şi este uimitor de relevant în 2008. Susan a fost într-o misiune pentru a satisface fermierilor locali şi achiziţionarea doar cele mai proaspete ingrediente locale de la fermieri ea ştia şi de încredere pentru a crea retete autentice franceză cu mult înainte de ai auzit despre CSAs sau carne de vită hrănite iarbă aici, în Colorado. Ea a petrecut o afacere bună de timp şi energie căutând aceste fermieri în Franţa şi întocmirea o colectie de retete care reflectă premiu de care Franţa are de oferit şi simplitatea fermă multe reţete.

În timp ce retete am gatit in timp ce vizita pe Rue Tatin nu au fost tocmai cele cuprinse în carte, au ecou simplitatea şi autenticitatea cookbook lui Susan si va pot spune de perusing carte care reţete va fi uşor să facă şi delicios la gust. Pentru un început uşor, încercaţi să Aioli simplu cu legume - am avut acest lucru pentru cina într-o seară în Louviers şi a fost surprinzator de satisfacatoare. Mai bine, fi aventuros şi să încerce ceva atât de foarte franceze ca iepure - am facut-o!

Un platou de smochine şi alte reţete Un platou de smochine şi alte reţete de Tanis David

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Pagina de foarte primul de acest carte de bucate premiat de Chef David Tannis (din Alice al apei renumit restaurant Chez Panisse) iti spune multe despre abordarea lui la această carte. El explică de ce a ales titlul, şi merge mai departe pentru a vorbi despre motivul pentru a servi un platou de smochine trebuie să ştiţi despre ce sezon sunt coapte, cum să judece maturitate, şi apoi ce să facă cu fructe - şi toate aceste voi conduce pentru a stabili dacă le servi ca aperitiv, ca parte a fel principal, sau ca desert.

Un platou de smochine continuă de-a lungul acestor teme, subliniind importanţa şi plăcerile de gătit la domiciliu pentru familie de prieteni, şi prezintă reţete relativ uşor într-un format meniu, care este împărţită în sezoane. Cu alte cuvinte, modul în care el sugerează ar trebui să ne gândim totul despre alimente şi gătit. Feluri de mâncare sunt destul de simple pentru o cină de familie şi suficient de interesant pentru o petrecere, iar fotografia produselor alimentare în întreaga carte de bucate este gura-adăpare.

În între toate că bunătatea Chef Tannis oferă cunoştinţe, amintiri alimente, tehnici, şi folclor alimentare în mici fragmente care se adaugă la farmecul cărţii.

Cum sa Cook Fără o carte: Retete si Tehnici de fiecare Cook ar trebui să ştii pe de rost Cum sa Cook Fără o carte: Retete si Tehnici de fiecare Cook ar trebui să ştii pe de rost de Pam Anderson

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Am dat peste aceasta carte de bucate, atunci când am fost prima dată încercat să înveţe să gătească de instinct, mai degrabă decât de reteta. abordare inovatoare Anderson în această carte de bucate oferă cititorului cu tehnici (cum să facă o supă de legume piure, de exemplu), mai degrabă decât reţete în sine. Tehnicile sunt uşor (în acest exemplu, începe cu legume aromatice precum ceapa, adăugaţi stoc sau bulion, apoi legume recomandate pentru supă, unele condimente, bucătar şi piure), şi urmând instrucţiunile de bază, ea oferă exemple de variante a însemnat doar sa te gandesti - la punctul de carte este că variaţiile sunt aproape infinite odată ce aţi afla tehnica.

Aceasta carte este o carte minunata pentru oricine doreşte să înveţe să gătească fără reţete - este grozav pentru absolventi de liceu si colegiu, recent căsătoriţi, şi mai mult.

New Cel mai bun Reţetă: All-New Edition cu 1.000 de Reţete New Cel mai bun Reţetă: All-New Edition cu 1000 Reţete de Editors de bucatari Illustrated Magazine

Meu de revizuire

Rating: 5 din 5 stele

Este greu pentru mine să carte de bucate numele meu preferat - în mare parte pentru ca am aproape 500 dintre aceştia şi, dacă mi se spună adevărul le-am citit mai mult de bucătar de la ei. Dar dacă unul dintre clientii mei sau prieteni vrea sa stie ce carte pentru a adăuga la colecţia lor, acest lucru este aproape de partea de sus a listelor.

Adus la tine de editorii revistei Cook lui Illustrated (prietenii nostri de la America's Kitchen Test), această carte a luat toate la incercare si eroare şi presupunerile de reţete incluse - şi cartea doi inch grosime se mândreşte cu 1000 reţete! Bucătarii din spatele acestor retete au încercat tot ce este posibil - întrebam cum să facă friptură potul cel mai bun? Ei au încercat fiecare bucăţii de carne cu imaginabile, fierte în orice mod posibil, pentru a ajunge la cele mai bune rezultate, apoi parts că reteta cu tine. Dacă sunteţi un foodie real, puteti citi despre experimentarea lor - dar dacă aveţi nevoie doar de Pronto reteta dreapta, apoi sări de gătit explicaţie şi începe, sigur că veţi avea un rezultat minunat.

I-am luat de a da aceasta carte de bucate ca un cadou de nuntă - este o carte foarte bună de a obţine de gătit nimeni mare!

Tabelul Splendid How to Eat Cina: Retete, Povestiri, şi avizele de la Public Radio premiat Food Show Tabelul Splendid How to Eat Cina: Retete, Povestiri, şi avizele de la Public Radio premiat Food Show de Lynne Rossetto Kasper

Meu de revizuire

Rating: 4 din 5 stele

Carte de bucate noi din Lynne Rossetto Kasper este mai mult decât o carte de bucate. Acesta nu conţine doar usor de urmarit si gatiti retete (împreună cu variaţii), dar de asemenea, are meniuri, recomandari echipamente, rezultatele testelor ingredient (cum ar fi ulei de măsline extravirgin şi supa de pui), sfaturi, recomandări carte (sub "Building Biblioteca" snipets), citate amuzant alimente. E distractiv la fel de mult pentru a citi (pentru foodies), deoarece este de a găti din.

Bucătărie Slow mediteraneene: Reţete pentru Cook Pasionat Marea Mediterană Slow Bucătărie: Reţete pentru Cook Pasionat de Wolfert Paula

Meu de revizuire

Rating: 3 din 5 stele

Wolfert este nici un novice atunci când vine vorba de cărţi de bucate pe gătit mediteraneene - e scris şase cărţi de bucate pe regiune - dar aceasta este prima dedicat subiect de lent. Ea subliniază în intro că această carte nu este sponsorizat de mişcarea Slow Food, dar nu vă pot ajuta, dar observa asemănări - gătit lent, savurand alimente, un efort de a surprinde esenţa specialităţi dintr-o regiune.

Unele dintre reţete sunt gătite într-adevăr lent, precum şi - mai ales un stol de retete carne fiert, dar, de asemenea, o reteta pentru o reţetă overnight brânză Gorgonzola - dar altele sunt-a dreptul simplu si rapid. Şi multe dintre reţete au doar cateva ingrediente - o caracteristica am asociat cu gătit mediteranean, italian în special.

În timp ce această carte nu poate face recurs ca o carte de bucate pe bază largă de zi cu zi pentru toate familiile (nu pentru că retete nu sunt bine scrise sau bun, dar pentru că nu toţi copiii mananca crocante bondoc, sardine, sau okra), este o colectie minunata de retete care surprinde esenţa de gătit mediteraneene şi reţete simple parts paginile cu comentarii informative despre ingrediente, sursele, tehnicile şi folclorul alimente. Informaţiile de comandă prin poştă în anexele ajută umple golurile de selecţie băcănie local.

Vezi toate meu comentarii.

Alăturaţi-vă de gatit cu Michele ® Newsletter
Email:

Posturi recente

• Cooking with Michele 5 year anniversary
  • copper-river-salmon-caesar-salad
  • mustard's chili dog with a taste of fries
  • use up what's in your pantry for a versatile pasta dish with shrimp and sausage
  • seed bread using bagel spice seed and spices blend

Posturi populare

• single serve breakfast tart
  • beet chips
  • corn & black bean relish
  • herb biscuits w parmesan
  • everything bagel bread

Fare brichetă!

• salmon w chives
  • ceviche
  • seared salmon
  • lemon garlic shrimp
  • Basil Butter

Meniu Idei

• capital grille denver
  • kahlua
  • Valentine's Menu
  • corn chowder & new years menu
  • chicken mole mexican menu

Tag-uri

migdale mere asiatice avocado bacon busuioc fasole carne de vită sfecla de broccoli unt tort de morcovi brânză de pui chili ciocolată cookie-uri de porumb CSA castravete curry ouă usturoi giveaway boabe de frigere ierburi îngheţată italiană gulii miel praz lamaie tei mexican mentă ciuperci ulei de măsline ceapa ceapa ardei pesto pin nuci pizza carne de porc cartofi orez somon mezeluri creveţi spanac squash tocane Ziua Recunostintei rosii curcan vegetarian oţet dovlecel

Despre Michele

Arhive

Traducator

EnglishItalianKoreanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)PortugueseGermanFrenchSpanishJapaneseArabicRussianGreekDutchBulgarianCzechCroatianDanishFinnishPolishSwedishNorwegianHebrewSerbianSlovakThaiTurkishHungarianRomanian

Implica-te

Agenţii de publicitate

Alte obiecte